- Zmiana treści
Przeglądasz starsze wersje tego wpisu, z dnia 2023-10-13 @ 15:36:07. Poniżej znajdują się różnice pomiędzy poprzednimi wersjami, a aktualną wersją.
Główny_a księgowy_a
w dziale animacji kultury
Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury w Toruniu
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
- Podstawowy system czasu pracy (8-16)
- Wynagrodzenie brutto 6.500 – 8.100 zł (zgodnie z regulaminem wynagradzania, zależne od stażu pracy)
- Świadczenia dodatkowe: dofinansowanie do wypoczynku, nagrody jubileuszowe
- Możliwość rozwoju zawodowego i dodatkowych szkoleń
- Termin rozpoczęcia pracy – do uzgodnienia (między 15 stycznia 2024, a 15 lutego 2024)
Zadania zatrudnionej osoby:
- Prowadzenie całokształtu zagadnień finansowo-księgowych zgodnie z przepisami obowiązującymi w instytucjach kultury
- Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi instytucji
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych
- Sporządzanie planów finansowych oraz okresowych sprawozdań z ich realizacji
- Sporządzanie sprawozdawczości finansowej
- Zapewnienie prawidłowości rozliczeń finansowych m.in. przydzielonych dotacji, zobowiązań publicznoprawnych oraz innych otrzymanych środków podlegających rozliczeniu
- Bieżący nadzór oraz analizą sytuacji finansowej instytucji
- Opracowanie oraz aktualizacja wewnętrznych przepisów dotyczących polityki finansowej instytucji kultury
- Współpraca z instytucjami zewnętrznymi
- Prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku instytucji
- Należyte przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych
- Realizacji innych, nie wymienionych powyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych, należą do kompetencji przypisanych temu stanowisku
Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy spełnienia warunków określonych ustawą o finansach publicznych (art. 54 ust.2) tj.:
Głównym księgowym może być osoba, która:
- ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego
- spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w pracy w jednostce samorządowej będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność sporządzania sprawozdawczości finansowej, budżetowej oraz statystycznej
- Dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów związanych z funkcjonowaniem jednostek sektora finansów publicznych, a także przepisów z zakresu finansów publicznych oraz rachunkowości
- Umiejętność prowadzenia księgowości komputerowej – mile widziana znajomość programów firmy INSERT: REWIZOR GT ( finansowo-księgowy) GRATYFIKANT GT (kadrowo-płacowy)
- Znajomość pakietu MS Office (m. in. Word, Excel)
- Umiejętność sporządzania analiz, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia
- Odpowiedzialność, rzetelność, umiejętności organizacyjne, terminowość, dokładność oraz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
- Opinia od poprzedniego pracodawcy
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Dla udokumentowania swoich umiejętności i doświadczenia kandydaci składają:
- CV z aktualnym adresem mailowym i telefonem kontaktowym zawierający szczegółowy opis: dotychczasowej drogi zawodowej, posiadanego wykształcenia i kwalifikacji oraz stażu pracy, opatrzony klauzulą „wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru – zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r., poz. 1182, z późn. zm.)”;
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności zawodowe
- Oświadczenie o niekaralności
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych
Tryb przeprowadzenia naboru:
Dokumenty należy przesyłać mailowo na adres: woak@woak.pl, lub składać osobiście w sekretariacie Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury w Toruniu (Kościuszki 75-77, 87-100 Toruń) do dnia 15 listopada 2023, do godziny 12:00.
Rekrutacja odbędzie się w dwóch etapach.
- Spośród wszystkich zgłoszeń komisja konkursowa wyłoni kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne, a następnie podda ich aplikacje ocenie, wybierając maksymalnie 10 najlepszych zgłoszeń.
- Kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, które planowane są
w pierwszej końcówce listopada 2023.
Wyniki rekrutacji:
O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania (którym będzie rozmowa kwalifikacyjna) kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wojewódzkiego Ośrodka Animacji Kultury w Toruniu.
Łukasz Wudarski
Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka
Animacji Kultury w Toruniu
Wytworzył: | Łukasz Wudarski |
Data wytworzenia: | 2023/10/13 15:41 |
Opublikował: | Robert Marszałkowski |
Data publikacji: | 13.10.2023 15:36 |
Ilość wyświetleń: |
Rejest zmian:
- Zaktualizowane 2023-11-29 @ 16:00:30 [aktualna wersja] przez Robert Marszałkowski
- Zaktualizowane 2023-10-13 @ 15:42:10 przez Robert Marszałkowski
- Zaktualizowane 2023-10-13 @ 15:36:07 przez Robert Marszałkowski